10.29.2006

Pippin Kim

Ute på balkongen har vi ett par krukor med hängväxter uppsatta på skiljeväggen till grannens balkong. Och i en av krukorna sitter en liten fågel och sover! :) Jag vet inte vad det är för nån, men en liten bullig sak, som en talgoxe eller liknande. Så himla gulligt!!! :D Jag vågar inte tända några lampor så att den inte sticker.. Den har suttit där i över 2 timmar nu, jag antar att det hittade en bra sovplats där :) Hihi.. Förut när jag reste mig ur soffan såg jag att den vände på huvudet och tittade hitåt, men annars kikar den mest ut över området eller sover eller nåt. Mysigt! Jag kanske skulle ta och döpa den.. Hehehe.. Undrar om det är en kille eller tjej? Hahhaa.. Den får heta Kim, det heter ju både killar o tjejer! Pippin Kim! :D

Idag var det byta av däck med, på med spikskorna! :) Det är så himla ostabilt väder nu, så man vet inte när det kommer vara halka eller inte. Farligt!

Nu ska jag snart nanna, helt slut.. Har mått så illa av dessa p-pillren i en vecka nu. Fortsätter det så slutar jag med dem, och provar nåt annat..

Natti natti!

No comments: