11.01.2006

NU är det storm!

Den så kallade stormen i fredags var inte så farligt här där vi bor. Visst blåste det stundvis riktigt hårt, men annars märkte man inte av den. Men NU!! När jag körde från jobbet en halvtimme sen så visste jag inte riktigt vart jag hade bilen på vägen.. Det blåser ju total sidvind och det snö/regnar småspik!! Vindrutetorkarna på max för att se ut och löv som blåste överallt och vinden puttade bilen åt alla håll! Livsfarligt.. Och nu knakar det i hela lägenheten när de riktiga stormbyarna drar fram!! Känns nästan som om hela kåken ska välta!! =/ Hjälp!! Hehehehe.. Och nu ska det ju komma massa kyla med, så imon kan det nog vara halt när man kör till jobbet.

Nej nu ska jag ta mig en kopp te och sen krypa ner i sängen och lyssna på vinden. Natti!

2 comments:

Anonymous said...

Vad mysigt det lät min mumin!!! :D:D Jag började med vinterjacka igår i DUN!! BURR!! Och nu känns det som om man äör ÄNNU mer förkyld, haha! =) Kommer du "hem" något till Jul på Liseberg? Vi måste ju mysa där ett gäng och ordna glöggmingel hos någon utav alla oss! =) När det tajmar alla! :D PUSS PUSS!! Min enda lediga dag här.. som är till för råplugg! Så enormt mycket, men jag måste in och köpa paket till imån! :D Puss puss min tokiga! =) Hälsa Tim! /Bellabus

Anonymous said...

heeej söt!!! Ja erkänn att du blev nyfiken nu? ;) Kan ta det på msn sen isåfall, men det är inte så spännande haha! Hur är läget med dig då?! Ja nu har vinterjackan åkt fram o igår satt jag o anders på ett kaffe o drack kaffe mocha, nästan varm choklad hehe! Glögg-kväll snackar Bellbus om... jag vet inte när jag kan, har inte så mkt tid över... men jag vill ju träffa er! Puss puss!