11.08.2006

Muntligt prov !

Ja jisses, då var det avklarat. Muntliga bokrecensionen av Da Vinci Code, puh ! Det gick väl ungefär som väntat, kallsvett, tunnelseende och snustorr käft. Men på muntligt satsar jag inte på mer än G, är alldeles för nervös för högre betyg :P
Så när jag satt där på lektionen idag (det var bara läraren, jag och en kille till) så säger läraren att "eftersom ni bara är två idag så kan vi ju ta o göra det muntliga nationella provet med er så är det gjort!" ÄNNU MER MUNTLIGT!! Men det gick ganska bra tror jag, VG kanske till o med. Lättare att prata mer fritt så, än att recensera något. Men nu är i alla fall alla muntliga delar kalra för denna terminen, så himla skönt! =) Jag får nog fira med lite glass ;) hahaha..

1 comment:

Anonymous said...

Fira med GLASS nu!!! :D Glasskalas med Tim och vänner!!! :D Duktig du är! Och spontant prov med, ännu duktigare! :D Usch.. idag har vi en stor examination.. uppslel, redovisning och vår teori från 08.30- 16.30! Jisses!! :| Men jag är laddad.. men jag tror jag slappnat av för mkt eftersom jag gått in för denna kursen som en gnu (dvs. bad bad bad!) Man skall ju vara på taggad nu, IDAG! Puh! Håll tummarna att det går bra! Frukostdags med Älskling á la kock!! :D Kunde blivit kul där (hehe!). PUSS gumman! =) Skönt att ha det avklarat väl? =)