11.10.2006

Attans..

Kom precis hem från optikern, och det gick väl kanske inte riktigt som jag hade hoppats.. Synen har blivit sämre igen. FAN!!!!!! Förr hade jag -2,5 men nu har det ökat till -3,0. Nu får det verkligen inte bli sämre, för då kanske jag inte kan bli flygledare. =(
Utbildningen på Sturup här i Sverige har krav på max +/-3,0 så där är jag gränsfall nu. Men på Eurocontrol i Maastricht så har de krav på +3,0 och -5,0 så de är lite bättre. Men jag vill inte ha sämre syn, ser för fasen inte ett skit utan linser längre.. Hmm.. Om inte annat så får jag väl spara till en svindyr ögonoperation så att jag kan utbilda mig till det jag vill. Annars får jag nog tänka om.

1 comment:

Anonymous said...

Usch då gumman, det där kan ju inte vara kul :( Jag hoppas verkligen att du får bli det du vill!!! Dock gillar jag inte att du ska iväg så långt....!!! Puss puss trollsöt!