11.25.2006

Bra dag !

Började dagen med vaccination, är ÄNTLIGEN uppe i full dos igen, utan att få negativa reaktioner! :D Så nu ska jag dit först om 3 veckor o sen efter det var sjätte vecka, precis som förr. SÅ SKÖNT! :D Att slippa springa på NÄL hela tiden.. Och sen var jag hos optikern för att kolla om mitt öga blivit bra igen så att jag kan använda linser, men det var inte riktigt bra så jag får ha glasögonen en vecka till.. En vecka till med huvudvärk :P

Sen shoppade jag lite.. hihi :) En ny kalender för 2007, ursnygg o bra! :D Och en bok i en fantasyserie jag läser, om landet Deverry.. har väntat flera år på nästa bok o nu finns den!! :D Spännande läsning framför mig nu! Sen har jag kollat på Pirates of the Carribean 2 nu ikväll, Tim införskaffade den :)

Och älskling har redan givit mig en tidig julklapp ! En grafritande miniräknare! Vad lätt det blev att räkna matte helt plötsligt! :D Tack älskling!!!! Jag ville vänta med den till julafton, men jag var tvungen att öppna klappen redan nu =) hahahaha :D Den kommer komma till väl användning! Älskar dig Tim! :)

No comments: