11.17.2006

mer trååk

Ja jag får fortsätta bygga på detta tragiska liv. Jag har magkatarr för att jag stressar för mycket, mer piller. Jag kan snart anse mig själv som knarkare tror jag. Och så var jag hos optikern idag på veckokontroll av de nya linserna, och hon sa att jag fått en irritation i höger öga. = Inga linser. = Glasögon i en vecka!! Hur i helskotta ska jag överleva det? För det första är det så obekvämt med glasögon, och att arbeta med glasögon på Saab kommer bli fan så jobbigt. Och det är inte ens rätt styrka på linserna i glasögonen, så jag kommer se kass o bli vimsig. JÄKLA LIV!!! TRÖTT PÅ ALLT!!

2 comments:

Anonymous said...

Johanna mitt söta troll! Jag tycker så synd om dig, jag hoppas verkligen att allt löser sig för dig. Verkar som att problemen bara blir större ju äldre man blir... tänk alla problem vi hade när vi gick i nian... dom känns väldigt små nu tycker jag! Puss puss!!!

Anonymous said...

- Men Johanna söt!!! :( Får du allting på en och samma gång?? :( (Skickar över brända mandlar - obs! Inte mina, no fear!)

Finns här om du vill prata och ändå såklart, det vet du!! Jag är en sådan där bra gnällpelare! :D Det är bara att spy negativa utsagor utan att få.. hehe..."smeten" tillbaka. Huh!! Vad urkans det lät :D

Du får gå på Jul på Liseberg med mig och reta kaniner!
Jag lovar! Det Är uppiggande! :D

PUSS!!