10.01.2006

Nytt försök

Jag ger bloggandet en ny chans. Tänkte att eftersom jag aldrig hinner träffa folk numera, så får jag väl berätta här vad som händer, eller inte händer, i livet.

Jag kan ju börja med att klaga lite, som sig bör. Jag fick en visdomstand i somras, som nu har växt ut nästan helt o fullt. Och det gör OOOOOONNNTTTT!! Kan inte riktigt gapa, äta eller le, då sticker den in i kinden.. Och jag som tänkte spara pengar, tjena. Hela lönen kommer väl gå åt till att dra ut tandhelvetet *suck*.

Jag vill göra om här hemma, är så trött på alla blandade stilar! Jag ska slänga ut allt småpryttel som står framme överallt. Det är ruskigt jobbigt att städa när det är så mycket smått som står på bord och sånt. Så nu är det slut med det!!

Nej nu får jag fortsätta plugga matte, ligger efter som fasen!!

Byebye

No comments: