10.13.2006

Flygtorn!

Idag har varit en kul dag!! :) Trots att det fortfarande gör ont så har jag sakta kunnat ta mig fram. Först åkte jag till frisören, klippte av några centimeter o bara fräschade till det kalufsen lite. Snyggt blev det. :) Sedan åkte vi till Trollhättans flygplats och gick på studiebesök i flygtornet!! Det var riktigt kul att snacka med killarna där, de berättade lite mer hur utbildningen är upplagd. O de visade vad de använder för apparater o förklarade radarn lite :) Det var rätt mycket dis, så det var inte så mycket trafik igång, lite synd. Men jag hoppas på mer action i nästa vecka, då händer det ännu roligare grejjer!! :D:D Och jag lovar en sak: finns det så snygga killar på utbildningen som det satt i trollhättans torn, då blir det svårt att koncentrera sig!! Hahaha.. (still love you, and only you Tim! ;)) Hihihi..

1 comment:

Frida said...

Hej mitt favotit troll!!! Hoppas att du mår bättre o bättre! Hur ska du klara av att jobba om du får jobba med en massa snygga killar?! Lite avis faktiskt, jag lär få jobba med gamla gubbar haha!Nu blir det nog film i sängen med min Anders! Puss puss gumman!