10.07.2006

Shopping !

Idag var jag o mums (mamma) ute på shopping runda! Främst för att hitta ett par skor till mig. Men som vanligt hittade vi massa fiiiint :) hihi.. Jag hittade en UNDERBART snygg kjol i beiget o brunt. Sedan lyckades jag äntligen få tag i en sån där värmeljushållare som ser ut som en näckros, i porslin, lite äggvit sådär.. Jättefin!
De skorna jag hade spanat in, ett par halvhöga stövlar med snörning fram *kärlek* fanns inte i min storlek på Kungsmässan, så vi pallrade oss iväg till Mölnsdals centrum. Som stängde alldeles för tidigt för min smak :P Det var helt igen-bommat där. Så vi åkte vidare till Frölunda Torg, och där, DÄR fanns det ett exemplar kvar av skorna, i min storlek!!! :D:D LYCKA! hihi.. Hittade även ett par andra skor som mamma bjussade på ;) Tack!!!
Jag har inte riktigt lärt mig hur man lägger upp bilder här, så jag kan tyvärr inte visa alla läckerheter :) Så Bella, jag skicka över bilderna istället ;)

Vill ju ut ikväll.. men det finns ingenstans att gå ut här. Det är 22 på alla ställen ju.. Skit. Eller det finns ett ställe, men det är lite klassat som gaybar, inte min stil kanske :P hahaha.. Får se vad som händer.. Bye bye!

1 comment:

Anonymous said...

Men Johanna min gnuas ! :D :D Gaybar är väl trevligt? Lite påfåglar (ja.. sådana "hövdingar").. BURR!! haha!! ;P Du får skicka över bilderna men annars kan du nog lägga upp dem på www.livedigital.com och dra en hyperlänk! :D TADA TADA TADA :D ! Vi är helt galna här hemma :D Blir galet här hemma och sparar mig rejält till torsdag ! Det har jag aldrig sagt förrut.. och det kändes knas med =) Sakerna låter jättefina gumman!! Vill se ! PUSS (och inte fästingar stora som russin som låg på vårt golv idag efetr katten!!! RYSER!! - eller som min ena tjejkompis där en fästing hade sugit sig fast i en KUDDE?!?! En kudde?! haha!) - IQ där :D PUSS !!