10.11.2006

Inte svamp, värre!

Nej, igår kväll började det göra riktigt jäkla ont där nere, det kliade inte längre, det högg o stack o var jätteömt. Och då förstod jag att DET var tillbaka. Herpes. Jävla skit!! Jag hade det för två år sedan med, men denna gången är det inte riktigt lika hemskt. jag svimmar inte när jag kissar, tappar bara andan lite.. kan t.o.m gå utan att lipa! Ha ha ha..
Jag hade ju vattkoppor som barn och jag fick nu höra att båda smittorna tillhör herpes-släktet.. Så det är väl därifrån det kommer.. :( Aja, bara att vänta på att det ska läka.. Bläää!

1 comment:

Anonymous said...

hahaha...förlåt Johanna sötnos! haha.. men det låter så skoj när du SKRIVER om det!!! :D haha! Men kan tänka mig att det är ett h-vete. Massa krya på sig på ... på... miss cat. Haha!! PUSS sötnos!! Hoppas det blir bättre snart ;)