7.25.2007

Potter o Gessle

Vilken helg! *puh*

Kl 00.00 åkte jag o syster in till Kungsbacka för att köpa den OTROLIGT efterlängtade Harry Potter and the deathly hallows. Vi stod som nummer 2 i kön när kassan öppnade kl 01.01.. hehe.. Lyckades läsa ut den redan i måndags.. Jisses vad bra! Den tog många vändningar som jag inte räknat med :) Det är det som gör J K Rowling till en sån fantastisk författare. Hon kan lura skiten ur vem som helst :) hehe.. Jag ska inte berätta något om handlingen eftersom det är många som kommer läsa den själva :)

På lördag kväll var det sedan dags för Per Gessle på Slottskogsvallen i Gbg. Riktigt bra spelning med kanon ös o härlig stämning. Om man bortser den korta tjocka fulla tanten som stod bakom oss o vrålade för full hals i totalt fel tonart :P hehe.. Det blev en fin blandning av Gessles låtar från nya skivan o den förra skivan, och även en hel del Gyllene Tider hits :) Yeay!

På söndagen åkte jag in till Gbg o mumsade glass med Patrick vid Röda Sten.. börjar bli tradition nu :)

Jag har inte riktigt hunnit återhämta mig efter denna helg, med tanke på att jag läste varje ledig sekund.. Jag får sova i helgen istället :) hehe..

Jo förresten, jag har bokat biljetter till Bryssel nu :D:D för att åka ner o kolla när älskling har uppflygningen :) Nu är det dock inte säkert att det blir den dagen som var bestämd innan, så jag kanske får boka om biljetterna. Men hur som helst ska det bli JÄTTEKUL att få pussa på Tim igen, se när han flyger stoooooort plan (Airbus 320) och få komma utomlands lite :) Längtar!!

No comments: