7.08.2007

Typiskt..

Smärta!! Jag har nu insett varför jag inte tränar.. haha.. fy fasen vad ont jag har i mina armar! I fredags var jag duktig o gick på Bodypump med Josefine, o eftersom jag var ny o inte hade en aning om vad för vikter jag skulle använda, så tog jag lite mindre vikter än de andra som var där. Kändes bra. Igår när jag vaknade hade jag så ont i mina triceps att jag inte kunde böja på armarna alls, kunde inte nudda mitt eget huvud! Lagom skönt när det börjar klia på näsan.. :) Syrran fick sätta upp håret åt mig innan jobbet.. när jag väl jobbade så mjukades det upp lite, var inte sååå hemskt då.. Nu när jag vaknade idag så har jag sovit med böjda armar, vilket har resulterat i att jag inte kan räta på armarna istället. Har så ont i biceps idag så det är inte sant.. bara att försöka hålla armarna uppe när jag står upp gör ont :P Det var t o m mindre smärtsamt när jag bröt min arm! Aja, never again bodypump! I så fall vill jag ha en instruktör som kan hjälpa mig..

Usch, nu ska jag försöka göra något.. Vad man nu kan göra med trasiga armar :P

No comments: