7.09.2007

3's kund.. öhh.. service?

Tims abonnemang hos 3 har blivit spärrat för att han har ringt för mycket. Med tanke på att han är i Bryssel och pratar mycket i telefon med flygbolag och även ringer hem ibland, så kan man ju räkna med att räkningen blir högre än normalt. Och vilka hutlösa priser de har! Om t ex jag ringer Tim så får han betala 10kr i minuten!!! Det står det inget om i deras prisuppgifter på nätet. Sjukt högt!! Han fick ingen förvarning från 3 om att beloppet började bli för högt heller.. En dag var det bara spärrat. Eftersom han inte kan ringa 3, så har han chattat med deras online support.

Läs det här, man blir så frustrerad över deras likgiltighet över kundernas problem. Speciellt i slutet av konversationen, han bara skiter i Tim och säger hejdå. Man blir ARG!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=49440

2 comments:

Anonymous said...

Och DÄR var fjärde personen som intalade mig att inte skaffa 3 ! Nu blir det inget tre ;)

Fy gnuer!

PUSS, ses på torsdag! :D Lislutt honkar nog på med =) kommer bli superskoj som alltid!

Frida said...

Hej söt!
Det var det jävligaste, stackars Tim, hoppas att det löser sig! Jag tycker alla har problem med 3 jämt, mer än med andra abonemang iaf.

Hoppas allt är bra med dig iaf! Puss puss söt!