7.18.2007

Skäms på mig.... :)

När jag tänker tillbaka på de senaste dagarna så inser jag att mitt nya liv måste vända totalt! Det här är nästan hemskt att säga, men måste skriva ner det här och nu så jag kan få en chock o skärpa mig :)

Torsdags: Blåbärspaj med vaniljvisp. Fredag: Chokladbananer, i o för sig naturgodis, men ändå choklad! Lördag: Kladdkaka. Söndag: Drygt en halv påse ostbågar o glass. Måndag: en 100g Marabou apelsinkrokant. Onsdag: en 100g Marabou daim. Och som grädde på sockret har jag ätit hamburgare tre gånger på en vecka..... Fast bara hamburgare, utan pommes o så, så det tycker jag inte är sååå farligt.

Usch vad mycket det var.. Inte en minsta lilla socker nypa på en vecka nu. Operation Dumma-Sockerberoende-Ska-Bort har startat!

PS. Får man förresten skylla på att det beror på det hemska sommarvädret? Måste ju tröstäta.. ;)

No comments: