8.05.2007

Muffins o hjärtesallad


Ojj vad längesen det var jag bloggade nu, ber så mycket om ursäkt! Kan tillägga att det inte hänt något sen sist..

Idag har jag varit kreativ och bakat avancerade muffins :) Choklad muffins med hackad banan och grovhackade bitar av mörk crispchoklad inuti, med hackade hasselnötter som garnering. De är ljuvliga, men man orkar knappt en hel.. Stora och underbara muffins! Lite övning inför det möjliga muffinsfrossan jag ska ha :)



Sedan blev jag inspirerad när jag lagade mat.. Gjorde en enkel sallad som jag la i en hjärtformad skål, mycket roligare att äta sallad då :D Färsk sommar rödlök, gurka o sallad.. med pasta o nyttig köttfärssås till, innehållande färsk sommarlök, morötter, vitlök, oregano o massa gott :)

Jag är PROPPMÄTT! :D

Hejja sommaren förresten! Bättre sent än aldrig... :D

No comments: