8.05.2007

Livsglädje!!! :)

Idag på eftermiddagen kom solen fram och helt plötsligt blev det sommar. Det kändes verkligen sommar.. Känns fortfarande, svalt men ändå varmt på något sätt, luktar underbart av sommarnatur och det är stilla i luften.. Solen silar mellan träden o myggsvärmar leker.. ÄNTLIGEN! Vad jag har saknat det..

Jag har nog inte kännt mig så här full av liv på länge. Jag har handlat, bakat o lagat mat, o min mun har inte kunnat sluta le :) Musik på hög volym, bara underbar musik.. Jag har sugit åt mig innebörden i varje låttext och verkligen tackat för att jag har ett så fint liv :) Min underbara Tim, jag älskar dig över allt i hela världen! :) Underbar familj och underbara vänner. Och muffins :D

Nu ska jag ut o motionera lite :) Just nu är jag så lycklig att jag skulle kunna göra vad som helst!!! Puss till alla i hela världen!! :D

1 comment:

Chica Sexy said...

Un saludo desde España