5.04.2007

Skäms kvinna!


Jag blev riktigt upprörd idag när jag var på apoteket. Det var ganska lång kö så jag fick vänta en stund. Mitt på golvet satt en utveckligsstörd kille på ca 15 år skulle jag gissa. Han satt mest och tittade på folk och log hela tiden. Efter ett tag så reste han sig och gick runt lite, gick fram till en dam som stod och väntade och gav henne en stor kram. Sedan kom han fram till mig och kramade mig med :) Sedan satte han sig på golvet igen och skrattade lite. Jätteglad och fin kille. Jag såg ingen som verkade vara ansvarig för honom förrän en kvinna kom fram ur ett hörn när det blev hennes tur i kassan. När hon var klar ropade hon på honom och gick snabbt ut med nedböjt huvud som om hon skämdes över honom. Han följde snällt efter och log mot alla på vägen ut. FYY SKÄMS kvinna, att bete sig så. Han gjorde ju inget dumt, han var bara glad och snäll. Men hon verkade skämmas över att ha honom med sig. Usch jag blev så arg på henne. Stackars kille säger jag bara.

Varför var jag på apoteket då? Jo jag var hos barnmorskan och fick nytt recept på mini-piller, Cerazette, samma som jag åt för ett par år sedan. Förhoppningsvis ska jag slippa allt vad värk heter nu i fortsättningen. Och kanske själva blödningen med :) och när jag var på apoteket så hittade jag MINA plåster :D Plåster med mumin-motiv på!! Jaaaa jag vet, barnplåster.. Men såååå söta :D För er som inte vet det så går jag även under alias "mumiin" :) Hihi

No comments: