5.24.2007

Snart är skolan klar..


Nationellt prov i matte C och muntlig redovisning av projektarbete i engelska C, härlig dag va!? :) Matte provet gick nog inte fullt så bra som jag hade hoppats.. Men jag tror jag ska klara mig med VG i slutbetyg.. *hoppas hoppas* Jag har varit lite nervös för engelska redovisningen, eftersom jag aldrig har varit någon hejjare på att prata inför folk, men det gick jättebra! Jag har gjort ett arbete om Apple och Steve Jobs och jag kände att jag verkligen visste vad jag pratade om :) Så det gick jättebra, jag pladdrade på i ungefär en kvart, sen ställde frågor o vi diskuterade :) Det känns som en bra knuff fram för självförtroendet :)

Jag gör världens godaste köttfärssås. Bara så ni vet ;)

1 comment:

Frida said...

Härligt att det gick så bra på redovisningen! Hatar verkligen att redovisa! Jag hoppas med att du får vg i matten! Håller tummarna! Puss!