5.09.2007

Vår Ruset!


Yeay me!! :D Jag tog mig runt Vårrusets 5 km på en hyfsad tid för stackars otränade mig :) 40 minuter tog det :) Vi var ett gäng som deltog, och jag och Maria körde varvet tillsammans. Utan någon draghjälp hade jag aldrig orkat runt på den tiden :) Det såg ut som om det skulle bli regn hela dagen, men en halvtimma innan start försvann alla moln och det blev underbart väder!! Ganska kallt, men soligt :) Efteråt hade vi liten picknick med tortillawraps med massa gott i och mackor och yoghurt.. Så nu är jag heeelt slut, men nöjd :) Fick ju medalj o en hel påse full med prylar o mat :) Yeay!

1 comment:

Frida said...

Ooooh vad du är duktig gumman!!! Du kan vara riktigt stolt över dig själv nu tycker jag! Jag ska inte springa på lördag, har vart förkyld i en vecka nu så det är inte så smart att springa 2 mil :P Känns lite tråkigt för jag var så laddad men men! Härligt att du fick springa ditt lopp o att det gick så bra! Nu ska jag nog sova snart! Ska gå in o göra det där testet bara hehe! Puss!