5.23.2007

Smart av visdomständer?

Tänk om det vore så bra, att man blev smartare när man fick visdomständer :) Jag fick min första (o enda hittills) visdomstand för ett år sen, men nu bestämde den sig för att växa lite till. Så den har skavt upp ett sår i kinden. Ett par dagar sen kunde jag inte äta, drack nästan bara smoothies i ett par dagar.. Men nu har det gått över, känner ingenting :) Jag har bokat in en tandläkartid till imorgon, men jag ändrade den till nästa vecka istället för jag har prov i engelska imon som jag måste prioritera.

Puh, skolan är snart klar.. inte så mycket kvar nu! Nationellt matte C prov imon :/ Jag hoppas verkligen jag tar mig igenom det med bra betyg, min framtid hänger på det!! Känns ju bra att säga.. haha.. :P

Och flytt stöket här hemma blir bara värre.. Grejjer överallt o det ser rent ut sagt förjävligt ut :P Men det får man väl ta i ett par veckor nu när man inte har tid att bry sig.

Dags att tvätta lite o sen sätta sig med matteboken igen. Yeay! :)

No comments: