5.08.2007

Ögonundersökning


ÄNTLIGEN är första steget mot en utbildning taget :) Jag har gjort min obligatoriska ögonundersökning, som behövs för att kunna söka till ATC. Tog drygt en timme och han gjorde massor med tester.. bland annat färgseende, "vanlig" kontroll av styrka, han mätte trycket på ögat mm.. Så nu har jag den delen av ansökan klar! :) Och jag har översatt mina betyg till engelska. Så det är bara själva ansökan kvar nu.. Hihi :) Så snart jag har betygen från komvux så..

Sedan var jag på NÄL och fick mitt vaccin mot allergin. Det var sista gången jag var på NÄL och gjorde det, ska fortsätta nere i Kungsbacka nu när jag flyttar ner. Men det är också klart snart, i höst/vinter är hela vaccinationen klar :D Såvida jag inte åker utomlands, men då avbryter jag vaccinationen. Den är ju så gott som klar så det gör inte så mycket.

IIIIHHH vill verkligen skicka in min ansökan redan nu.. *ivrig*

No comments: