4.28.2007

Flygning


Sierra Echo Lima Yankee Alfa cleared for take-off :D Yeay idag var jag äntligen uppe med älskling o flög, inte flugit på nästan två år.. Flög från Säve till Trollhättan o lite omvägar där emellan :) Det blåste en hel del så det skumpade rätt bra, och landningen var riktigt hård.. Men det var jätteroligt ändå! Jag fick flyga lite själv en bit, från Lysekil till Trollhättan :) First Officer Johanna ;) haha.. Hade lite svårt att hålla höjden i början, men efter ett tag gick det bättre :)
Men jag är i alla fall helt säker på att jag ska hålla mig på marken i framtiden, eller i flygtornet åtminstone :)

Här är en länk till alla flygbilder från idag :) http://picasaweb.google.com/timrokka/20070428

Nu ska jag baka grekiskt lantbröd :) mums!!

1 comment:

Frida said...

Det ser riktigt härligt ut! Jag hade dock varit livrädd eftersom jag är flygrädd hehe! Så du har inte ändrat dig o ska bli pilot istället?! ;) Puss!