4.13.2007

Fredagen den 13

Jag är helt tvärtom mot vad sägnerna säger. Fredagen den 13 brukar alltid vara en bra dag, idag är inget undantag :)

Jag vaknade bra, åkte o lunchade med min Malin, jätte god pastasallad med kebab! :) Fick presenter av henne.. Jag hittade skor!!! Tredje paret jag köper på en vecka, men dessa är nog de första jag inte lämnar tillbaka :D Jättefina låga skor i matt guld mönstrat.. jättesöta :) Sedan fick jag pluggat en hel del engelska..

Och framåt kvällen ställde vi i ordning ute på balkongen med utemöblerna, o så kom Rikard hit o vi återinvigde grillen för i år med korv o bröd! *mums* 5 st korv o bröd gick ner.. o sen har 4 glassar åkt ner med.. :D Fick present av Rikard med, 6 Top Hat glassar och två trisslotter, med 50:- i vinst på båda :D

Hahahhahahha vi kollade lite på tecknade Robin Hood som gick på Disney Channel förut.. och när Robin tar Prins John's pengar ropar han "Jag har blivit rövad!!" Känn på den du.. ;) OUUDE LAAADIII !! :D

2 comments:

Frida said...

Kan du inte smitta av dig lite av din tur på mig?! Kul med skorna! O presenter är aldrig fel att få! Känns bra o veta att jag inte är den enda som kollar på saker från disneychannel hehe! Har inte kanalen men hejja internet! Puss!

Anonymous said...

PUSS SÖTAST! :D

Galet lyckligt inlägg! :D hihi! Snart kommer till till Särö! Och jag som är så egoistisk och tänker bara på mig själv nu =), blir underbart lycklig för att du gör det :D Förstår du småfik och små stadstrippar då och då? :) If you want to! Och massa skratt! :D

Ivart fall innan eventuella frankrike kommer för er del ;) Då måste jag ha mumindos innan! :D

Puss söt!