4.08.2007

Glad påsk!

Nu har jag kommit hem till Vänersborg igen efter att ha firat påsk nere i Särö. På fredagen kom Bella o Jonas och åt middag med oss, och jag fick en underbart fin grön sommartröja :D Tack!! o en burk med gröna godisar :) Av familjen fick jag en skiva med yoga/meditation musik, och en dvd med hur man utövar yoga. Har alltid velat prova, så nu ska jag det :) Sedan fick jag en svart/vit mönstrad tröja och en vit stickad kofta, jättesöt!! o bilvårdsprodukter, så nu har jag ingen anledning till att inte tvätta bilen :P haha..

Sedan var jag o mamma på Kungsmässan igår för att hitta skor till mig, o vi hittade ett par, men jag lämnade tillbaka dem idag för de var inte alls sköna egentligen :P Får leta här uppe i Thn istället.. Och jag träffade Josefine med!!! :D Jättekul att se henne igen, alldeles för sällan! Kanske för att hon bor i Sthlm nu, men ändå :) Vi gick en lång promenad o babblade skit, precis som förr :) Åhh vad jag saknar "förr".. :)

No comments: