4.12.2007

Propp i örat?

Jag har haft, vad jag har trott, en propp i örat i snart 2 veckor.. så jag har behandlat det med Cerusol o Revaxör o allt vad det heter, som ska lösa vaxproppar. Men nu var jag precis hos sjuksköterskan och hon sa att det finns ingen propp så långt ögat kan se :P Jag har antagligen fått vätska bakom trumhinnan o det ska gå över av sig självt.. men jag ska ta massa nässpray varje dag o göra tryckutjämningar, så kommer det nog gå över fortare..

Ironiskt nog så fick jag ett mail idag från personalansvarig på Landvetter att jag gått vidare i uttagningen för sommarvikarier, och de vill att man ska göra syn-, hörsel- och färgseendetest och skicka in till dem. Hörseltestet kom väl lite olägligt nu när jag knappt hör på ena örat.. SATAN! Jag som har jättejättebra hörsel annars.. Jag har fått en tid för hörseltest om två veckor, då trodde sjuksköterskan att jag skulle höra bra igen. Hoppas hoppas! Frossa i nässpray!! :D

No comments: