2.05.2007

Friskis o svettis !


Ja, nu har det hänt. Johanna har börjat träna. Idag körde jag första passet, aerobics.. var så himla kul ! och jag var inte helt slut efteråt, bara nästan ;) hehe.. fast nu är jag så skakig för mina muskler är liksom inte vana vid sån här hantering :)

Och som toppen på isberget så kom min efterlängtade produkt idag. Magic Bullet! Jaja, jag vet, man ska inte gå på allt man hör och läser.. men jag är väldigt lättpåverkad av reklam! Hahaha :D Men den är jättebra!! Har precis gjort min första smoothie, med jordgubb och banan :D kalas gott!! kanske ska prova med persika och hallon imorgon! :) mmm..

1 comment:

Anonymous said...

hej! Vad duktig du är som tagit tag i ditt tränande! Det ska jag göra sen igen när jag kommer hem, är jätte sugen på att ta en långpromenad men med den här halsen kommer jag inte långt! Ska snart kila iväg till skolan... imorgon åker vi!!! Puss!