2.19.2007

Back to Särö

Jaa, nu händer allt på en o samma gång. Vi har precis varit och sagt upp vår lägenhet. Känns tråkigt, för jag har liksom fäst mig vid lägenheten, det har blivit mitt "hem". Men vi har inte råd att bo kvar. Om Tim ska ut i världen och utbilda sig klart, så har han inte råd att betala både för hotell och lägenheten, och jag har inte råd att betala själv. Sen vet jag inte om jag kommer in på nån utbildning till hösten, så jag vill inte skaffa ny liten lägenhet själv, för då hinner jag nog knappt flytta in innan man ska ut igen. Så när mina studier är klara den 1 juni så flyttar jag tillbaks till mitt lilla rum hemma i Särö :)

Kommer sakna Trollhättan och Vänersborg.. Man har liksom vuxit in i denna omgivningen nu. Men det är ju Saab festival i sommar så då kommer jag förhoppningsvis vara här en del :) och hälsa på vänner och TIM! :)

2 comments:

Frida said...

Så du ska flytta hem igen ... jag förstår att det känns tråkigt. Men då är du lite närmare oss iaf! Något som är positivt med det hela! ;D Puss puss!!!

Anonymous said...

PUSS SÖT! :D Nu har jag redan pratat med dig iofs =) Men hoppas Ni fick det tokigast inatt ! :D Saknar min Johanna!! Mer Karma snart!! :D

Still sick :P

PUSS mitt mumintroll !!! :D