1.15.2007

Happy Me :)


Från och med idag ska jag försiktigt påbörja en ny livsstil. Eller snarare tänkesätt. Jag har börjat att läsa en bok som heter "Positiv Energi", och den lär en kontrollera sina energier så att man kan må psykiskt bättre. Lära sig vända de negativa känslorna till något positivt och glatt. Lite new age över det, men jag ska prova. Är beredd att prova allt för att inte bli deprimerad denna vinter med. Och jag ska börja äta så mycket frukt!! Vitaminkick all day long! Och lära mig dricka massa vatten :) Motionen ska jag ta när jag kommit igång lite bättre med kosten. Jag ska bli en positiv människa som tar tag i saker med en gång och inte jämt tänker *jag orkar inte!* För nu ska här orkas!!! :D

2 comments:

Anonymous said...

Det var inga dåliga planer du har, låter jätte bra!! Önskar med att jag hade styrkan att förändra mina vanor, har försökt men jag lyckas aldrig. Kanske ska börja blogga om det så kan jag inte fuska? Haha! Vem vet, det kanske skulle funka! Du får gärna ge mig lite tips sen från boken om du får några bra! Puss!

Anonymous said...

Hej där, råkade hitta din blogg av en slump. Eller snarare för att den innehöll ordet eurocontrol :) Har du någon plan för hur du skall komma in där? Har själv tänkt söka när min nuvarande anställning tar slut... Vore intressant att veta lite vad du har för tankar och planer.