1.20.2007

Fikamys o kladdkaka!

Igår var jag en sväng nere i Särö och passade på att fika med Bella på café Karma i Kungsbacka !! :) Jättemysigt o ROLIGT !! Vi ses alldeles för sällan !! Sedan åkte jag hem och kacklade med mamma o syrran, bakade en kladdkaka och myste ännun mer :) Sedan på natten kom Tim från Hammerfall konserten och plockade upp mig igen, var hemma först vid 3 tiden.. *snark*

Så idag var det till att gå upp vid 8 för att åka till vaccinationen.. kom hem vid 10 och fortsatte sova i 2 timmar :) Sen när jag vaknade kände jag mig som Törnrosa, som om jag sovit jäääääääättelänge.. För det var en helt annan värle ute än det varit 2 timmar tidigare.. SNÖ!!! I mängder !! :) hehe..

Hade fått en avi från posten så vi åkte iväg för att hämta vad det nu kunde vara. Det var ett rek brev från Saab. Om att jag är uppsagd fr o m 1 mars när min visstidsanställning går ut. Hmm, jag blev inte direkt ledsen.. Lättad över att jag slipper jobba där mer :) Men nu måste jag ändå hitta jobb till lov o sånt.. Aja, det löser sig :) Det är riktigt skönt att veta att jag inte ska tillbaks dit!! :D Eller jag ska nog dit på sportlovet om de behöver folk.. Men sen är det finito!

Nu ska vi snart laga lite tacos här.. igen.. :D Sååå gott !! :D:D

1 comment:

Anonymous said...

MUMIN! Var så underbart roligt att fika :D:D Och när CSN kommer.. dåå.. DÅÅ!!! :D Du är bäst mitt mumintroll! :)

(Pst.. köp nu iphone och ta inte i "brunt konstigt shampoo" i håret ;).. och jag syftar på.. hur skall man säga.. ko?) :D