1.19.2007

CAE

= Cambridge Advanced Exams. Det nivån engelska är jag på nu, känns riktigt bra ! :) Förutom ett par romaner och en övningsbok så ska vi göra ett projektarbete, som ska handla om en händelse eller person i ett engelskspråkigt land. Jag har spånat lite och kommit fram till att jag ska skriva om Apple Inc. Hur det hela började en gång i tiden, till hur de har nåt sin framgång i dagens läge. :) Ska bli riktigt intressant !!!

Och sen ska jag göra ett arbete i psykologin, om depressioner.. Jag ser det som en sorts terapi för mig själv, så att jag kan lära mig undvika vinterdeppandet. :)

Och som lite viktigt vetande: jag har lyckats fixa lite långa fina naglar!!! Nu går de ju inte av varje dag som de gjorde på Saab :) hehe.. bara så ni vet ;)

Bye bye !

1 comment:

Anonymous said...

TACK världens bästa Johanna á la mumin :D Var jättemys och tokigt igår! Vi kommer snart till er ;) CSN!!! :D Puss puss mitt mumintroll ! :D