1.22.2008

New life


Det känns som om jag har fräschat upp tillvaron lite. Jag har verkligen kommit igång med träningen på friskis nu, och det känns hur bra som helst. Jag vill dit varje dag!! :) Jag provjobbade på ett nytt jobb idag, Delikatesshörnan i Sisjön. De skulle höra av sig på fredag om de vill ha mig eller inte. Det var några kvar som skulle provjobba resten av veckan. Men de verkade positiva, så jag hoppas :)

Så kanske nytt jobb, träning i massor och en plats på en utbildning! Kan inte bli mycket bättre just nu :) Joo, om det hade varit sommar.. Men den är snart här, den största delen av vintern är ju avklarad. Och vårkatalogerna från alla klädföretag börjar ramla in nu, och det är ett säkert tecken på att vi närmar oss ljusare tider ;)

3 comments:

Anonymous said...

Tyckte jag såg dig på Academic work i veckan, börjat jobba där kanske? =)

Johanna said...

Jag jobbar inte på academic work, vem du nu är som frågar :)

Anonymous said...

Ok måste ha sett fel då =) Någon som är väldigt lik dig där då ;)

Lycka till med allt!