12.08.2006

Äntligen helg !!!!

Fy fasen vilken hemsk vecka det har varit! Och lite bra med.. :) Efter ombalanseringen på linan på Saab förra helgen så har våra stationer blivit värdelösa! Speciellt där vi hänger av förrarna, man hinner knappt med! Så det känns ganska gott att det bara är 2 veckor kvar där.. Det som är positivt är skolan! Min engelska lärare sa att jag gjort så bra ifrån mig så att om jag får kanonbra på sluprovet så får jag mvg i betyg!! IIhhh, jag ska kämpa för det! :D Matten kommer jag nog få vg i, men det är jag helnöjd med!!!

Jag har panik, har inte riktigt köpt julklapparna än.. bara två!! Jag som brukar vara ute i så himla god tid.. haha :) Får ta en helg och bara springa runt i affärer o köpa det jag hittar som kan vara passande..

Nu ska jag äta, inte ätit sen lunch på jobbet! :)

No comments: